11 Ocak 2012 Çarşamba

doğanın süprizi :)

Dün akşam bir işim vardı bütün soğuğa rağmen dışarı çıktık. Dönüşte Koçtaş'a uğradık. Pek birşey almaya niyetli olmadığımdan niyetli olduklarımı da bulamadığımdan bahçe bölümünde soluğu aldım. Balkonuma sıklamen seçtik Çınar'la. Bir de çuha çiçeği aldım dayanamadım güzelliğine. Geçen sene aldığım bir tek sümbül bir ay boyunca aynı çiçeklerle ve müthiş kokusuyla beni büyülediğinden bu sene de bir sümbül aldım. Kış ortası çiçeklenme zamanı :))
Bu sabah minicik saksılarının ve azıcık topraklarının yetmeyeceğini düşündüğümden saksıları yenilemek üzere zuladaki toprağımı çıkardım. Toprağın yanındaki saksılara geçen seneden sümbül soğanını söküp bırakmışım meğer. Ve ne göreyim: sümbül soğanı filizlenmiş tekrar. Doğanın bana süprizi!!! büyük bir sevinçle içindeyken yanındaki çiğdem saksısındaki soğanların da filizlendiğini gördüm. Aşağıda görülen sarı saksıdaki sarı çiğdemlerimin filizleri..

 Bu ise filizlenen sümbül soğanım ve yeni saksısı.


 Yeni aldığım kırmızı sıklamen.

Mine'nin bana sergimi ziyaretinde getirdiği kırmızı kasımpatı yeniden filizleniyor. bakalım tekrar çiçeklenecek mi?
Balkon masamın üstü minik kış bahçesine dönüşüverdi bir anda... :))

Şimdi hergün bu minik kış bahçesini Çınar'la beraber gözlemleme zamanı... Çiçekleri sulamaya bayılan Çınar, filizlerin açmasını da dört gözle bekliyor..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder