20 Şubat 2012 Pazartesi

İrem'lerde oyun grubu

Ben yine yazamamışım ama İrem'lerde oyun günümüzü yapmıştık. Bir üçlüyü hiç sekmeden tamamladık.
 Meral güzel bir uçak resmi oluşturacak şablonlar hazırlamış. Kızlar pek bi marifetli ama Çınar pek oralı olmadı maalesef. Ege abisi ile oynama derdinde. Aklı fikri abilerde..
 Arabalarla, toplarla oynayıp abinin alanına girmeye çalışıyor.
 Bir sonraki aktivite ise tebeşirle kalıpların içleri boyanır ve akrilik ile üstünden geçildiğinde kalıplardaki şekiller belirir olacaktı. Bu da mr. Maker'dan alıntı. Ancak sanırım çeviride filan yanlışlık oldu. Tebeşir suda çözüldüğünden akrilik de suda çözüldüğünden istenilen sonuca ulaşamadık. Benim fikrim suda çözünmeyen bir malzeme olmalı alttaki. Mr. Maker mirekkep kullanmıştı üstte, ama onun da işe yarayacağını sanmıyorum.Yani daha önce yaptığımız gibi yağlı pastel ile şablon boyansaydı sonuca ulaşabilirdik.


 Kızlar kız kıza evcilik oynarken Çınar'ı yanlarında istemediler. Artık bir kız erkek gruplaşması oluşmaya başladı yaşları itibariyle. Çınar'a erkek oyun arkadaşları bulmalıyım acilen. Çınar da bu sırada stampalarla baskı yaptı.
 Sonra kızlar geldiler, onlar da baskılar yaptılar..
 Çınar jenga çubuklarıyla oyun kuruyor.
 Akrilikle baskı çalışmaları da fena olmadı. ;)
Giderayak oyun hamuruyla oynama isteği. Çınar dolma yapmış oyun hamurundan.;))

(Biraz daha fotoğraf için picasawebi ziyaret edin lütfen.)
Güzel bir gün daha geçirdik. Benim aklımda ne olduğunu anlayamadan tuttuğum atölye dalgın bir gün geçirdim sanırım. Umarım herşey hayırlı olur...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder