8 Mart 2012 Perşembe

Atölye günlüğü - 2

Atölyenin doğalgazı bağlanacak diye nöbetteydik. Annemler de olmadığından Çınar'la beraber gittik. Her ne kadar elektrik ocağını yakıp karşısında yaptıysak da herşeyi maalesef üşümekten kurtulamadık. Aynı gece Çınar ateşlendi. Ertesi gün evdeyiz..
Neyse gelelim atölyede neler yaptığımıza. Aslında birçok şey yaptık ama sadece birinin foroğrafını çekmişim.
Su bantıyla maskeleme yaparak desen oluşturma. Bunu Çınar tvde Mr. Maker'dan da izlediği için hemen adapte oldu olaya. "ama aynı şekli yapmayalım anne" demeyi de ihmal etmeyerek. Annenin canına minnet. Hep bir farklı yapmayı sever anne zaten. ;))
Önce kağıdımıza istediğimiz şekilde su bantını yapıştırdık. Sonra olmazsa olmaz mavi renkle boyadık. Biz suluboya kullandık, sanırım tvde akrilik kullanmışlardı.



 Kuruduktan sonra maskeleme bantlarını çıkardık.
 Yeni bantlar yapıştırıp, bu sefer kırmızıyla boyadık.

 Kuruduktan sonra çıkardık, bu şekil oldu.
 Bir daha bantladık. Sarıyla boyadık açıkta kalan yerleri.
 Sonuç böyle oldu. Gemilere, yelkenlilere benzetti Çınar. Ama neye benzediği önemli değil. Güzel bir desen çıktı ortaya..
Bundan önce de suluboya çalışmalrı yapmıştık. Ben dinozor şekilleri çizmiştim. Çınar boyamıştı. Karışık malzemeler ile, pastelle suluboya karışımı.
Mine'nin hediye ettiği alıştırma kitabını epeyce yaptık. Nerdeyse bitirdik sayılır.
İki tane hediye suluboya yaptık. Bunları söylemeyeceğim. süpriz.. ;))

Ve bir de yolda gelirken anaokulunun camlarında gördüğümüz kuşların benzerini Çınar'ın odasının camına yapıştırarak süsledik. Aklımızda kaldığınca, aklımızın erdiğince kuş şablonu oluşturmaya çalıştım. Renkli kağıtları bu şekilde kestik ve cama yapıştırdık. Güzel görünüyor bence... ne de olsa biz yaptık :))

2 yorum:

  1. Deseni çok beğendim bizde ileride deneriz ,atölyeye hangi günler gidiyorsun bi sabah gelelim ziyarete .

    YanıtlaSil
  2. Bende gelmek istiyorum hem özledim sizleri hemde atölye gelişmelerini merak ediyorum

    YanıtlaSil