21 Mart 2012 Çarşamba

Atölye günlüğü 3

 Arada bir Çınara benimle atölyeye geliyor. Biraz annemleri dinlendirme fasılları.. Fırsatları da hep değerlendiriyoruz.. Pinata yapalım istiyoruz ne zamandır. Sanırım yanlış başladık olaya ama yine de keyifli oldu. Balonumuzu henüz bir kat kaplayabildik kağıtla..

 Hala bu şekilde asılı duruyor atölyenin balkonunda. Diğer katları ne zaman kaplayabileceğiz bilmiyorum.
Sürekli evdeki malzemeleri atölyeye taşıyorum henüz bitiremedim, taşıma ve yerleştirme işlemlerini.. Teyzemden bir zamanlar gelen boncuklar Çınar için harika bir malzeme oldu. Çok çok uzun bir süre bu boncuklarla oynadı durdu. Gerçi en sonunda odanın her tarafına dağılmışlardı ama bana epeyce zaman kazandırdılar..

 Çınar oynarken ben de rahat rahat çalışabildim.

 akşam olunca yorulan ve sıkılan Çınar yanıma geldi. Benim kulaklığımla müzik dinlemek istedi. Sesini de iyice açtırdı. Ve illaki erkek şarkıcı seçti. Sonra bir de baktım ki oracıkta uyuya kalmış.
 Güzelliğine bakmaya doyamadım. Uyurken ne kadar da tatlısınız...
Bir süre sonra odasındaki kanepeye yatırdım. Çınar mışıl mışıl uyurken ben de iki saat daha çalıştım. Atölyede bir gün daha böyle bitti...

2 yorum:

  1. "Uyurken ne kadar da tatlısınız..." Aşkolsun yaa... Benim kuzum uyanıkken de tatlı bi kere...

    YanıtlaSil
  2. uyurken daha tatlı ama babası.. uyanıkken bana kök söktürüyor tabiii sen bilmezsin.. ;))

    YanıtlaSil