7 Mayıs 2012 Pazartesi

Çınar ilk kez fotoğraf çekiyor...

İlk kez Çınar'ın eline fotoğraf makinesini verdim ve bıraktım.. Düşürürse diye endişe ettiğimden vermemiştim şimdiye kadar ama bir yerden başlamak lazım.. Daha ucuz ve basit bir makine almak gerek Çınar'a özgürce keşfetmesi için. Neyse... İşte Çınar'ın çektiği yüz küsür fotoğraftan bazıları.. Hiç farketmemişim bu kadar çok çektiğini. Dahası da var ancak şimdilik bu kadar örnekle yetinelim..

Annesi çalışırken..

Atölyede öğleden sonra..
 
Koridordan mutfağa bakış.. (bu kadrajı gelip gidip tekrar çekmiş)

Penceremin perdesini havalandıran rüzgar ;)

tebeşirleri

makineyi yere koyarak çekme denemeleri 

Eğlence olsun diye kadraja kendini ve uzuvlarını sokma deneyimleri
 

camdan dışarı uçabilsem...

eve gelince devam etti fotoğraf çekmeye... 
 
 
 
 
 
 

Akşam ışık az olunca daha bulanık kareler elde etmiş. Ancak güzel bir deneyim olmuş. Tekrarlatmak gerek..
Posted by Picasa

1 yorum:

  1. Bravo valla, cok guzel cekimler olmus:) ben Egemen'e uzun zaman once bir fotograf makinasi aldim, keske benimkini bizmadan once alsaymisim :(
    Bir daha ki bulusmamizda gosteririm :)

    YanıtlaSil