3 Haziran 2012 Pazar

Bingitle park eğlencesi

 Pazar günü misafirlerimiz vardı. Çınar açısından en önemli misafir Yusuf abisi. Bu güzel havada evde tıkılıp kalmayalım diye biraz aşağıya parka indik. Bolca eğlenmeyi ihmal etmedik. Bisikleti ve bingiti aldık. Çınar ve Yusuf değişimli olarak bindiler. Bingitle en büyük keyfimiz parkın içindeki bayırlardan olanca hızla uçmak. Biraz tehlikeli bir olay ancak ben ayaklarımla olaya müdahele edebiliyorum. Açıkçası ben de çok eğleniyorum. Çılgın gibi bağırıyoruz beraber hızla kayarken...
 işte uça zamanııııı....


Yeni kanunla artık birinci sınıfa başlayacak olan Yusuf abimiz :)))
Çınar'ın yüzünü zorla objektife çeviriyorum ;))

Çok keyifli bir günden geriye çok oyunlu çok eğlenceli bol yemeli içmeli dakikalar asılı kaldı hatırımızda... En kısa zamanda tekrar görüşmek üzere....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder