1 Eylül 2012 Cumartesi

Çınar okula başladı!!!!

 Çınar okula başladı. Çok oldu yazamadım bir türlü. Halbuki bu kadar önemli bir değişiklik yazılmadan olmaz. Biraz sanırım uzun uzadıya anlatmak gerek diye düşündüğümden..  Çınar geçen seneden beri okula gitmek istiyorsu, çok istiyordu bu sene kısmet oldu. Okul dediğim kreş tabi ki.  Gerçi yeni yasaya göre göndersek anaokuluna başlayabilir. Ama ben çok gereksiz buluyorum, bir oyunun parçası herşey ya.. neyse bu konuya girmeyeyim..
 Tatilden şeker bayramı sonrasında döndük. Ağustosun son haftası oryantasyon haftamız diye.. Eylül başında tam gün okula alışması için. İlk gün sabah onda okulda olduk. Kahvaltımızı yaptıktan sonra. İki saat kalıp döndük. Yarımşar saat uzatarak devam ettik. İlk sabahımız. Gözler şiş!! Uykucu oğlum uykuya doyamıyor.

 Kapı komşumuz Simge de aynı gün başladı kreşe. Çınar Doçent Adım, Simge Asistan adım.
Bu minikler okula başlıyor!!!

Çınar çok çabuk adapte oldu okula. Perşembe günü aşağıda beklediğimizi bildiği halde yanımdan kafasını bana hiç çevirmeden geçti gitti. Cuma günü okula bırakıp atölyeye gittim. Maşallah!!! diyelim bu kısmı çok rahat atlattık.
Okulu çok sevdi. İkinci hafta beni erken alma demeye başladı. Üçüncü haftadan itibaren beşten sonra almaya başladım. Oyunu yarım kalıyormuş küçük beyimizin. Senin yüzünden oynayamadım legolarla, senin yüzünden resmimi tamamlayamadım tarzında ifadeler.
Bu da Çınar'ın okulda yaptığı ilk resim. Yaptığı ilk resim değil ama yanlış anlaşılmasın. Ben çok sevdim. Ya siz? ;)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder