6 Aralık 2012 Perşembe

Kreş ve kış ve gripal durumlar..

Kış geldi ve kreşteki bütün çocuklar öksürüyor.. Çınar iki hafta önce öksürüğe başlamıştı. Doktorun isteği üzerine iki gün okula göndermeyip antibiyotik almadan öksürük şurubuyla atlatmıştık. Okulda herkes öksürüyor. Dolayısıyla Çınar'ın da sürekli hasta olması kaçınılmaz. Hele de okulda beslenme olayını özümsememeiş haldeyken. İstemediği şeyleri yememe olayı olduğu gibi devam ediyor. Hatta okulda öğretmeni kahvaltıda peynir ya da kaşar denettiğinde öğürüyormuş. Bana da kustuğunu anlatmıştı kendisi. Ama evde peynirde bu derece bir durumumuz yok. Peynirli yumurta yada peynirli tost yiyor. 


Sonuç olarak tüm bunlar birleşince: Bir iki gündür tekrar öksürüyor. Bu sabah burun akıntısı da daha koyu bir hal aldı. Antibiyotiğe başlasam mı başlamasam mı bilemedim. Bugünü evde dinlenerek ve güzelce beslenerek geçirelim belki atlatırız dedim. Bütün gün neredeyse hiç burnu akmadı, hatta öksürmedi bile. Çınar'a bu yaşına dek bir kez antibiyotik verdik. Şimdi kış başlar başlamaz antibiyotiğe merhaba demek istemiyorum ama okula devam etmek durumunda olunca mecbur mu kalacağım acaba?

1 yorum:

  1. Gecmis olsun canin, buzde de iki gündür kuru bir öksürük var. Henüz bir ilaç vermedim, sabahlari zencefilli bal veriyoruz bir tatli kasigi. Umarim ilaca gerek kalmadan toparlarlar.

    YanıtlaSil