14 Şubat 2013 Perşembe

Sevgi (liler) Gününüz kutlu olsun...

 Çınar'ın okuldaki sevgi partisi için hazırladığım tshirtü. Ben çok sevdim, ya siz?

Tabii bu  kadar kalp ve kırmızı renk bozar oğlumun karizmasını. Arkasına da kendisi araba yaptı. ben de dumanlarını kalpten yapınca bozuldu. Sabah epey bir davamız oldu giymemek üzerine. ama neyse... çok güzel bir gün geçirmişler okulda. Boy boy fotoğrafları var facebookta. Artık oradan takip ediyoruz okul aktivitelerini. Sevgili müdür yardımcımız da çok güncel bir şekilde paylaşıyor fotoğrafları anında... Buraya birşeyler yazmaya gerek duyamıyorum iş böyle olunca. zaten biraz uzaklaşınca tekrar yazmak da zor bilirsiniz..  Ama çok güzel günlerimiz oluyor. azıcık da olsa kaydetmek gerek.. yavaş yavaş eklerim umuyorum... görüşmek üzere.. keyifle kalın...

1 yorum:

  1. Merhaba aslıhan'cığım, nasılsın? Harika tasarım .
    Bu ara herkes blogu ihmal ediyor olmazki kardeşim face olmayan arkadaşlar ne yapacak. :-))))

    YanıtlaSil