26 Kasım 2013 Salı

Çınar'ın sanatı ve Çınar'ın odası

Son zamanlarda Çınar'ın okulda yaptığı resimlere bayılıyorum. İşte bu bir salyangoz kabuğu resmi. Harika değil mi?

Bu resim de Çınar'ın okulda serbest resim zamanlarında azmederek iki haftada tamamladığı resim. Sonuç harika :)

 Ve işte nihayet Çınar'ın odasından kareler yayınlıyorum. Resimler odanın en güzel duvarında. yakında tüm duvarlar dolacak ama olsun ;) farklı dönemlerden yaptığı resimlerden seçtik. mümkün olsa hepsini asabilsek..yavaş yavaş yukarı doğru tırmanacak resimler...
Çınar'ın kitapları her an erişebileceği mesafede. hep öyle oldu, hep öyle olacak.. şimdiden yüzlerce kitabı var.  ve her akşam yeni bir kitap; hiç okumadığımız bir kitap okuyalım diyor..

en sevdiklerimize yakından bakış..


Çiftlik resmi, karışık teknik.

 Burada Çınar'ın bişeyler tutmaya başladığı anda eline verdiğim pastellerle yaptığı karalama resmi var. ben bayılıyorum ona.  daha yaşını doldurmamışken...

1 yorum:

  1. salyangozuna ben de bayıldım ,duvarı nihayet yoluna koymuşsun aslıcım ,sıra bende odasını oluşturmam gerekiyor

    YanıtlaSil