2 Kasım 2013 Cumartesi

Tüyap Sanat Fuarı Arrtist2013 ve Kitap Fuarı


Kitap Fuarı ile eşzamanlı düzenlenen Sanat Fuarındayız.

Çınar ve babası da benimle geldi, gelmek zorunda kaldı birazcık da.. Tabi Çınar için sabahın erken saatinde yola çıkmak, iki saat süren yolda mide bulantısı, tüm gün fuarda olmak biraz sıkıcı ve yorucuydu.. Ama yine güzel anıları da oldu.

Stand arkadaşımın yazar annesi Gülsüm Cengiz Çınar'ın yanına kadar geldi ve ona en yeni kitabını imzaladı. Böylece Çınar ilk imzalı kitabına sahip oldu. :) kitabımız, "Dünyanın en güzel giysisi"

Daha sonra babasının arkadaşı ailesiyle geldi. Güzel çocukları Kaan ile epeyce oynadılar. Çok iyi anlaştılar. İlk fırsatta tekrar görüşüle! ;)

 Sanat Fuarı olur da geçen seneki görsel sanatlar öğretmenimiz Nurdan Likos olmaz mı? Arkadaşıyla oynadığından öğretmenine pek pas vermese de, öğretmeni onu sıkıştırmayı ihmal etmedi ;)
 
Kitap fuarı salonlarına pek geçme fırsatım olmadıysa da severek okuduğumuz Baykuş ile Çobanyıldızı kitabımızın yazarıyla karşılaşınca bir kitap almadan edemedim. Ve ikinci imzalı kitabımız da Filiz Özdem'den oldu.. Biraz daha büyük çocuklar için de olsa her gece kitap okumamızı isteyen Çınar'a yine de uygun olduğunu düşündüğüm Kitap Kurtları İçin1: Hayvanlar Alemi Doğadaki Dostlarımız kitabını imzalattım. Biraz sohbet sonrası neredeyse tanıdık çıkacaktık yazarımızla. Bu da benim için çok hoş oldu..
 
Benim resimlerim için de buraya bir tık! www.aslihankaplan.com
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder